Co Vás detailněji čeká:
Budete součastí vývojového týmu Retail – Micro&Mortgages, který má 11-14 členů. Z poloviny analytici a z poloviny vývojáři, přičemž z poloviny interní a z poloviny externí. Jádro týmu je velmi stabilní, pracovně se tito lidé znají téměř 30 let, přičemž u klienta spolu působí 18 let.
Tým má na starosti kompletní vývoj a správu několika aplikací, které všechny vznikly jako in-house vývoj v rámci týmu. Know-how týmu (analytické i vývojové) kolem těchto aplikací je tedy kompletní.
- HypoClient – aplikace pro prodej a komplexní správu hypoték v segmentu retail. Toto je naše nejstarší (2006+) a největší aplikace – datový model má cca 900 tabulek, databáze zhruba 150.000 řádků PL/SQL kódu, .NET serverová/klientská vrstva pak 1.050.000 řádků C# kódu.
Řeší se všechny „představitelné“ úlohy pro podobný typ aplikací – masivní sběr dat (stovky obrazovek), verifikační a schvalovací procesy, workflow engine, template engine na generování veškeré dokumentace, online i dávková integrace na okolní (interní i externí) systémy (CRM, účetní Core systémy, DWH, katastr, registry ...) apod.
- MiCash – podobná aplikace, která řeší kompletní úvěrování pro (mikro) podnikatelský segment. Kromě hypoték poskytuje různé varianty zajištěných/nezajištěných splátkových produktů a kontokorentů. Z pohledu řešení tu nastává business i technický průnik s aplikací HypoClient, implementační rozsah je taktéž srovnatelný.
- CardsClient – aplikace pro podpůrné procesy v oblasti kreditních karet – transformace dat mezi RPC (Regionální Procesní Centrum kreditních karet na Slovensku) /DWH a účetními Core systémy, acquiring karetních terminálů, bonusové programy, online 24/7 interfacy pro internet banking, klientské operace s kartami a transakcemi (rozesplátkování transakcí, náhrady karet ...)
- CashCollection – aplikace pro evidenci, svoz a centrální účtování hotovostních tržeb vybraných klientů banky.
- DPS – aplikace pro komunikaci ke klientům z vymáhacích procesů banky (tištěné upomínky, emaily, SMS)
- DECL – aplikace pro sledování a řízení cizoměnové i domácí likvidity banky, sledování povinných minimálních rezerv, sledování a predikce zůstatků na Nostro účtech atd.
- .. a další aplikace (RIS, Technické účty..)
Běžně se budete setkávat zejména s prvními třemi aplikacemi.
Z výše uvedeného plyne, že klient nevyvíjí nové aplikace, ale hlavně udržuje a rozvíjí stávající.
Do aplikací budete implementovat:
- nové moduly pro pokrytí dalších procesů
- nové dílčí funkčnosti – importy finančních výkazů, dopady Covidových programů
- vzrůstající trend je vývoj backend online služeb pro potřeby online kanálů (Internet a mobile banking), kde vznikají alternativní front-endy určené zejména klientům k prodeji těchto produktů
- upravuje stávající funkčnosti – od drobných kontrol na obrazovkách, až po složité změny v celých agendách/procesech jako např. automatizaci splacení úvěru
- migraci dat a funkčnost jiných produktů